Recents in Beach

header ads

Hei. Cine-mi da niste statusuri de Craciun, sau urari de Craciun?

 Cine-mi da niste statusuri de Craciun,sms-uri sau urari de Craciun?



- Vine, vine Mos Craciun, Speram la un an mai bun Craciun frumos tuturor, Un an nou, fermecator!

- Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat mosului ce sa-mi aduca.

- Lumina acestei sarbatori sa va innobileze inimile cu mantuire si cu dragostea venita la Betleem. Un Craciun implinit si fericit!

- In murmurul tainic al colindelor de Craciun, Sarbatorile de iarna sa va aduca lumina in ganduri, caldura in suflet, sanatate si fericire!

- Sarbatorile cand vin, sa va fie cosul plin, sa aveti pe saturate, casa plina, sanatate, punga sa geama de bani, mult noroc si La Multi Ani!

- Miros de brad, parfum de flori, bat la ferestre uratori, sclipesc pe cer stele in mii de culori, fiti fericiti de sarbatori, acum si-n anii urmatori!

- Un batranel cu chipul drag, va veni la voi in prag, sa nu-l goniti e Mos Craciun, si va aduce un an mai bun!

- Craciunul nu s-ar mai numi Craciun, si Sarbatorile nu ar avea aceeasi semnificatie daca nu ati fi voi, ingerii mei. Craciun fericit!

- Pe la geamuri cad stelute, iar pe foc sunt sarmalute, bradul e la locul lui, mosul e la treaba lui, sa ne fie noua bine, in Craciunul care vine. Craciun Fericit!

- Lovite-ar trenul fericirii, trasnite-ar fulgerul iubirii, cadeti-ar in cap un sac cu bani si un bilet cu La multi ani!

Sa ai un Craciun minunat pe care sa-l traiesti ca-n povesti si sper sa primesti macar 100% din cadourile pe care le doresti

Imi doresc cu ardoare de Craciun, si in toate clipele vietii mele, sa am in preajma, cu trup si suflet sau macar cu gandul, persoane fericite, iar tu, oricine ai fi, esti una dintre acestea.


Sa ai un Craciun Fericit si sa traiesti in Sarbatoare, sa-ti miroasa a brad in casa si a bani in buzunare

Bucuria vine din lucruri marunte… Linistea vine din suflet… Caldura sarbatorilor vine din inimile noastre…! An nou fericit!

L-am visat pe Mos azi noapte, venea tare de departe cu un sac mare in spate sa aduca sanatate, deci asteapta-l ca el vine, dar acum este la mine!...           

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii